Appleからリジェクトされました。
ちょくちょくAppleにいじめられます。
Twitterで抗議はどうかと教えてくださった方がいたので参考に怪しい英語で送りました。
こうのさんありがとうこざいます。
所々パクらせていただきました。
参考URLこうのさんのサイト
僕の場合実際クソゲーには間違いないのですがやらないよりやる後悔というので送ってみました。
Thank you for review.


But send an email because there is a point to be worried about the examination. It is that there is only a limited set, but This is My First App.
I am Junior High School Student in Japan.
I don't have tequnic,But I want release.
When I play other Apps,I felt Adsense is very in the way.
This app is indubitably simple,But easy to understand.
I want use this,When vacant times
So I want release this for user.

Did you actually played?
You should find this app interesting.

I want to evaluate a very simple,But stress free.
I believe that the results of the examination changes.



Thank you for read.